۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۵:۵۸

اردیبهشت/

اراکیها میزبان مرحله نهایی لیگ برتر هاکی بانوان کشور می شوند

اراکیها میزبان مرحله نهایی لیگ برتر هاکی بانوان کشور می شوند

اراک - خبرگزاری مهر: دبیر هیئت هاکی استان مرکزی از میزبانی اراک در مسابقات رده بندی و فینال ششمین دوره لیگ برتر هاکی بانوان کشور خبر داد.

 ابوالفضل یوسفی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اعلام این خبر افزود: دور رفت و برگشت لیگ برتر هاکی بانوان کشور با حضور 12 تیم برگزار شد.

وی با بیان اینکه در گروه اول همدان و مرکزی و در گروه دوم آذربایجان غربی و لرستان به مرحله نهایی این رقابت ها صعود کردند، گفت: بر اساس اعلام فدراسیون هاکی چهار تیم برتر فردا در مرحله رده بندی و فینال به صورت ضربدری به مصاف یکدیگر می روند.

دبیر هیئت هاکی استان مرکزی ادامه داد: دیدارهای رده بندی و فینال ششمین دوره لیگ برتر هاکی بانوان صبح و عصر روز جمعه 12 اردیبهشت ماه به میزبانی اراک برگزار می شود.

یوسفی با بیان اینکه تیم هیئت هاکی استان مرکزی در حال تمرین است، ابراز امیدواری کرد: تیم هاکی بانوان استان همچون دور رفت و برگشت توان مقابله با حریفان و شکست آنان را داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه تیم هاکی بانوان استان با تجهیزات و امکانات محدود و مشکلات مالی که هیات های ورزشی با آن دست و پنجه نرم می کنند موفق به صعود و حضور در لیگ برتر شد، تصریح کرد: با وجود حریفان توانمند تیم استان مرکزی توانایی خوبی در مقابله با آنان دارد.

دبیر هیئت هاکی استان مرکزی همچنین از درخواست برگزاری دوره مربیگری در استان مرکزی در دو گروه بانوان و آقایان به فدراسیون خبر داد و گفت: در صورت موافقت فدراسیون این دوره خرداد ماه سال جاری برگزار می شود.
 

کد خبر 2282809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha